Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M66i31l10a69n 43K55e73s88l

8. 1. 2016 22:50

Budeme mít také někdy svého Fica?Ten socdemácký Fantomas na nás hraje habaďuru.Má strach,že rozzlobí tetinu.Kdyby chtěl problém s migranty vážně řešit, tak by již dávno z vlády vyhodil Diensbiera,Valachovou,Pelikána a vážně varoval Zaorálka.A on zatím přemýšlí,co udělat s MCH (Chovanec),s jediným z vlády,který proti migrantům něco dělá.Důvěru ztrácí a bude pro něj hůře.Budou volby budou.Ostří hoši jako Konvička a Vandas nebudou váhat a v senátních volbách budou kandidovat.Mají šance.

1 0
možnosti

J37i79ř27í 43N17o87s85e39k

8. 1. 2016 14:29

Žádné školení nepomůže. Alláh je věčný, neměnný. Jednou to dovolil, a tečka.

4 0
možnosti

Holt, co je povoleno pánovi, není povoleno kmánovi. Smutné na tom je, že si někdo naivně myslí že etnický Evropan je v Evropě pán, ale opak je pravdou. V rámci evropské politické korektnosti je Evropan kmán a musulman pán. Já si toto dobře budu pamatovat a vím komu dát ve volbách hlas. V Evropě samozřejmě kmánem nebudu!!!!!!!!

Víte, co mne nadzvedlo ze židle. To když jsem četl, že v našem utečeneckém táboře mají "muslimskou stravu". Buďto ti tzv. uprchlíci budou respektovat naše zákony a zvyky a dál diskuzi nepřipouštím. Vrchol všeho byl jeden musulman, který prohlásil. že zdejší jídlo není ani pro kočku a vrací se do Iránu (anebo Iráku).

9 0
možnosti

Tak to jídlo, to mě taky nadzvedlo ze židel !! Souhlas

1 0
možnosti

Co před půl rokem...

Ještě před měsíce vyhrožoval ministr spravedlnosti trestním stíháním těm, kdo proti islámu řeknou křivé slovo!

13 0
možnosti

a wo tom to je, i na to jsem chtěl upozornit.... jsem rád, že to nevidím jen já !!

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Patřím mezi tzv. husákovi děti

Seznam rubrik