Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

parnassius

5. 8. 2010 13:48
Nejhorší je,

když se pokoušíte předjet cyklistu a ten přidá natolik, že se musíte poslušně zařadit za něj.....to bych nepřál nikomu:-P

0 0
možnosti

Richard Kába

5. 8. 2010 13:40
ja mam zkusenosti s jinou situaci

Ja mam zkusenosti s jinou situaci. Jede se v kolone, pod plnou carou, uveritelnou rychlosti. V ten okamzik se najde jedinej chytrej, kterej zacne predjizdet, protoze vsichni ostatni jedou slusne v kolone proto ze:

a) jsou uplne blbi

b) jsou srabi

c) nemaji na to

vyber spravnou odpoved..... predjizdi bezohledne pres caru, dve a bez vyhledu za zatacku a teprve kdyz mu vyrazi neco proti zacne se vmestnavat mezi ostatni, kteri tim padem musi brzdit atd. Tuto situaci vidam daleko casteji nez autorem popisovanou.

0 0
možnosti

venda44

5. 8. 2010 21:23
Re: ja mam zkusenosti s jinou situaci

Dávám Vám naprosto za pravdu. S těmito případy se setkávám snad každý den. Blbeček si v koloně pomůže o jedno auto, ale předjíždět musí za každou cenu. A to že by mě někdo při předjíždění zrychloval? Buď mám slabou paměť, nebo se mi to snad ještě nikdy nestalo.

0 0
možnosti

Mablung

5. 8. 2010 13:19
ehm

" S tímto se setkávám téměř pravidelně každý den a vy určitě taky."

Ne, s tímhle se skutečně nesetkáváme každý den. Jestli jste jeden den potkal nějakého hlupáka, neznamená to že jich je plná silnice

Mám kapku jinou otázku. Proč skoro každý podobné situace přikresluje a dává jim mnohem větší frekvenci než jakou skutečně mají?

0 0
možnosti

liason

5. 8. 2010 13:24
Re: ehm

No já nevím, ale moje manželka si na to stěžuje také, zejména někteří pánové těžce nesou, když je předjíždí žena;-)

0 0
možnosti

Karotak

5. 8. 2010 13:16
:)

mam nejradeji ty co celou cestu jedou na 90 s plnou carou tak 70 ci min a pak se dostanou k dalnici, probudi se a vali 150 ;-D

0 0
možnosti

Glock Mark VII..

5. 8. 2010 13:28
Re: :)

Takové též potkávám - v 90% případů drží u ucha telefon, ptže nemají hands-free. Takové lidi nepředjíždím myškou, protože co když se mne leknou a trhnou volantem ....

0 0
možnosti

culka

5. 8. 2010 12:59
Moje gymnaziální spolužačka

pro mě začala být člověkem s duševními pochody mimozemšťana, když mi s nadšením popisovala, jak její otec (tuším, že profesí řidič u hasičů!!!) takhle brání předjíždění a jak je to skvělé ukázat těm, co si myslí kdovíco, že teda kdovíco nééé! Je to skoro dvacet let, ale dodnes jsem to nepochopila.

0 0
možnosti

Glock Mark VII..

5. 8. 2010 13:26
Re: Moje gymnaziální spolužačka

duševní pochody mimozemšťana? Já bych to vysvětlil jistou kombinací egoismu (sobectví) a povýšenosti (pýchy), vše v oblasti nižšího EQ (tzv. empatie).

Totiž vidím SEBE; vím, že JÁ jsem NEJLEPŠÍ; co si MYSLÍ OSTATNÍ, to je mi FUK.

0 0
možnosti

gumidos

5. 8. 2010 12:57
Nevím, jak chtěl pan autor

a zároveň řidič při "dnešní jízdě do práce" při cca 18 stupňích teploty a poměrně suché vozovce na celém území ČR, vyprovokovat na "fábii" ABSku k činnosti.  Intenzivním brzděním by to určitě nebylo.  Takže se už moc nedivím reakci uvedeného "Golfa" - je lepší mít prasáka za sebou, než před sebou.

0 0
možnosti

joscer

5. 8. 2010 13:03
Re: Nevím, jak chtěl pan autor

To jako když je teplo a sucho, tak ABS při brzdění nezafunguje? To myslíš vážně?

0 0
možnosti

Astaroth

5. 8. 2010 12:54
konec obce

popsany pribeh je vec jina, ale hodne predjizdecu je podjeto tak, ze oni predjizdi nezakonnou rychlosti 50+ ke konci obce a predjizdeny jakmile mine ceduli konec obce, zrychli na povolenych 90, coz uz predjizdejici neda. Rv

0 0
možnosti

zly.previt

5. 8. 2010 12:33
Protože

neumí jezdit a v životě je to nikdo nenaučí....

0 0
možnosti

H0PE

5. 8. 2010 12:33
S

fabií předjíždět golfíka...to je teda drzost;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

5. 8. 2010 12:10
Karma pro Vás:)

Ale také jsem četl názor...že ne vždy je přidání na rychlosti úmyslem;-) Existuje také hojně vyskytovaná psychologická možnost...že si předjížděný v daný okamžik uvědomí třeba příliš pomalou jízdu...a mimoděk přidá bez uvědomění si případných následků pro předjíždějícího;-DA údajně to hlavně dělají...ženy (prominou)...a čepičáři (nemusí promíjet);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Patřím mezi tzv. husákovi děti

Seznam rubrik