Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

19. 10. 2010 11:25
Já uhýbám

i Ferrari a Lamborghini :-)

0 0
možnosti

Deleter

19. 10. 2010 11:40
Re: Já uhýbám

To já ne. Já totiž malým zdaním okénkem půjčeného pětilitrového turboturbodyzloveho SUV  tak nízko nevidím. ;-D

0 0
možnosti

Bětka

5. 5. 2010 14:38
Motorky

Taky jezdím.Vlastně všichni 4 členové rodiny.Občas mi zatrne,co řidiči aut předvádějí,ale stále se je snažím omlouvat. Vždyť několik desetiletí byla motorkářská pauza, nejsilnější stroj byla Jawa 250 :-). Pak se najednou objevily stroje výkonostně silnější než kdejaké auto. Manžel má Hondu 1300,pohodového cesťáka, ale podstatně obratnějšího než auto o stejné kubatuře. Řidiči aut si prostě musí zvyknout na cosi mrštnějšího,ale i zranitelnějšího.

0 0
možnosti

Deleter

19. 10. 2010 10:13
Re: Motorky

Obecně je zdraví prospěšnější, když si zvyknou ti obratnější a zranitelnější.

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

5. 5. 2010 14:13
Poděkování

Jo, nohou se děkuje, ono někteří i mávnou rukou, ale to by nemuselo být tak zdravé :-) Každopádně pootočením volantem a zajetím ke kraji mě nijak neubyde, takže uhnu vždy, když to jde, a jsem rád, když se dočkám poděkování (jako že venku se děkuje víc než tady).

0 0
možnosti

Pjotr_Pjotrovic

5. 5. 2010 15:09
Re: Poděkování

No ono je blbé, že je plyn na pravou ruku a když by člověk chtěl zamávat řidiči, který uhne, tak musí na tu sekundu pustit plyn. Proto se buď kývá hlavou nebo "kope" nohou.

0 0
možnosti

Pjotr_Pjotrovic

5. 5. 2010 13:52
Trochu z jiného soudku...

Na úvod musím poznamenat, že jsem motorkář i automobilista. Mám litrového cesťáka, tedy žádné žihadlo, ale přes 200 taky v klidu umí a zrychlení je hodně velké. Chci jen napsat, že nemám rád takové ty moralisty, kteří nadávají motorkářům, že jezdí jako blázni, rychle, agresivně, atp. Většina z nich jsou "jen" automobilisté, kteří závidí a kdyby nějakou mašinu do ruky dostali, tak za několik týdnů budou taky využívat to stádo koníků, které poslušně zařehtá při každém otočení rukojeti plynu a vystřelí je kupředu mohutnou silou. Automobilisté, nezáviďte nám tu obratnost, rychlost a akceleraci. Nejlepší by bylo, kdybyste si koupili nebo půjčili motorku a vyzkoušeli si to. Pak byste zjistili, že jezdit na motorce v dnešním provozu není žádný med a musíte se hodně soustředit a předvídat, abyste vždy dojeli do cíle v pořádku.

0 0
možnosti

Hug0

5. 5. 2010 13:56
Re: Trochu z jiného soudku...

a bude hur .. automobilu osobnich i nakladnich stale pribyva a silnice jsou ve stavu v jakem jsou ...

0 0
možnosti

killy

5. 5. 2010 13:43
Mám rád motorkáře !

Jsou ti fajnoví, kteří kromě zaburácení kolem (když pořádně zatočili rourou) zmizí v dáli a vůbec mě nějak neomezili .....a já jim  teď už jen závidím......

A ti druzí, u kterých je činnost jejich mozku nahrazena často Darwinovým výběrem. Ti mě taky nevadí, na šlajfu třeba  trochu postojím, ale je mě jich líto.....:-/

0 0
možnosti

killy

5. 5. 2010 13:47
Pranepatrňoučkej dodateček:

V době "nesvícení" svítily pouze motorky. A tak ve zpětným zrcátku světélko v dáli signalizovalo, že jedou dvě kola a to dost rychle.

Teď svítí celá kolona a jak v těch 20 světýlkách mám poznat, že toho za mnou se chystá předjetím "potkat" něco jako Honda 1000 .. a už to začíná mastit ?

0 0
možnosti

x.time

5. 5. 2010 13:19
a co predpisy

proc uhybat nekomu kdyz jedu maximalni povolenou rychlosti to prece nemuzet jet rychleji a pokud jo tak at mu vezmou ridicak a pak neni komu uhybat prece jenom jsou tu nejake predpisy ktere musi dodorzovat kazdy skejtborista cyklista kamionak i motorkar ne jsme myslel ze plati pro vsechny

0 0
možnosti

Busák

5. 5. 2010 13:25
Re: a co predpisy

Ano, typický názor čecháčka - já ho prostě nepustím, protože nejede předpisově. Radši ještě zpomalím a najedu na prostředek, abych ho zblokoval, že ? Jestli nedodržuje někdo rychlost, je to pouze jeho boj a jeho riziko. Taky nepustíte nikoho z vedlejší, kdo tam už několik minut čeká, protože vy přece jedete po hlavní, že ? Je mi vás líto...

0 0
možnosti

Busák

5. 5. 2010 13:18
Docela dobrý článek, má hlavu a patu -na rozdíl

od mnoha jiných. Souhlas, asi je načase začít se chovat na silnicích trochu civilizovaně, třeba jako na západ od nás. Tam je ohleduplnost k ostatním celkem normální jev. Ne všichni motorkáři jsou dárci orgánů a piráti. Co ale rozhodně nejsou - brzdy dopravy, blokující ostatní. Motorka se proplete hustým provozem a zmizí v dáli, takže to hlavní co způsobí je závist ostatních, co se posunují v plechových krabicích během dopravní zácpy. Mně za volantem busu nevadí už vůbec, na rozdíl od osobáků  neblokují zastávky tím že by v nich klidně zaparkovali, ani se nemotají ve vyhrazených pruzích. Ovšem na rozdíl od osobních vozů jsou mnohem zranitelnější, nejsou obalení tunou plechu jako kdejaká 20ti letá kravka v off-roadu s mobilem u ucha. Děti vyrostly a odstěhovaly se, zůstal jsem sám a uvažuji vážně o koupi motorky - na stará kolena už nepotřebuji auto na přepravu jedné osoby a motorka se jeví jako ideální řešení na dobu jaro-podzim. Snad se dožiju i ohleduplnosti ostatních a přežiji to :-)

0 0
možnosti

Daun

5. 5. 2010 13:16
jo jo, taky uhybam

Ja jsem v klidu, oni jsou spokojeni a z 85% pripadu jeste daji nejak najevo podekovani. At uz tou nohou nebo rukou.

0 0
možnosti

Hug0

5. 5. 2010 13:05
hmm..

abych pravdu rekl .. tak to ze mi nekdo uhybal abych ho predjel, me nekdy i stvalo ... proste sem chtel jet v poklidu za nejakym autem tech cca 100-130km/h. proste vydechnout od moji bezne zbesile jizdy. ale pokud mi nekdo ponekolikate uhnul, tak sem proste musel seradit ze 6tky na 3jku vytocit ji na cca 11000ot/min - coz odpovida cca 230km/h coz byla moje standartni cestovni rychlost - nekdy i ve meste, pokud bylo videt trochu rovinky. mimo mesto sem brzdil jen kuli predjizdeni. na cca 180km/h, aby se osobak neleknul a u nakladaku proto, ze vam vezme bocni vitr, ktery casto ani nevnimate a pri predjizdeni pak muzete lehce vybocit.

0 0
možnosti

tomtop

5. 5. 2010 13:03
nelze jinak

než se blbečkům i těm solidním motoristům při rozdílné rychlosti vyhnout .... blbost ani agresivita se z hlavy nevymlátí ani nevytroubí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Patřím mezi tzv. husákovi děti

Seznam rubrik