Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

vcelis

3. 2. 2010 8:40
no a o tom to je

Najezdil jsem několik milionů km,  v zimě jezdím na zimních i na letních, ale v březnu už teda určitě jen na letních. A ty pampelišky jsem zažil osobně, výkyvy počasí, každý rok nás něco překvapí. Berte to trochu s nadhledem, jen jsem chtěl napsat, že kdyby řidiči byli zodpovědnější, nemuselo by se nic takového řešit a protože jsou silnice plné idiotů, tak nám zkušenějším řidičům toto bude pořád proti srsti. nic víc, nic míň. :-)

0 0
možnosti
H

honys

3. 2. 2010 8:55
Re: no a o tom to je

Tak dobře, beru to s nadhledem a souhlasím. Jsem z vysočiny a tady se  s námi počasí nemazlí. Jezdím za každého počasí a někdy jsem nešťastný z řidičů na letních, kteří jedou krokem a mává to s nimi z leva doprava a na každém kopečku stojí a diví se.Tak se mějte dobře. Za tu garáž se omlouvám.:-):-)

0 0
možnosti
H

honys

3. 2. 2010 8:03
a zase ta zima...

O čem tu vlastně píšete pane autore. Zimní pneumaiky Vám sice nejsou proti srsti, ale na druhé straně Vám vadí, kdyby to někdo měl nařizovat. Naprostým paskvilem je ve skutečnosti určování míst kde se mají použít, to jsou vyhozené peníze za značení. Jediným správným řešením je celoplošné nařízení povinného zimního obutí v zimním období. Váš argument, že jestli se chce někdo vymlet na letních gumách, tak ať se vymele je krátozraký a platí pouze do okamžiku, kdy Vás takový kretén setřelí ze silnice. Rovněž váš argument, že se nebudete rozhlížet po pampeliškách při hukotu zimních pneu dokazuje, že jste asi nikdy na zimních nejel. Takže opravdu  bude lepší když zůstanete v garáži, nejlépe celoročně. JSEM ZÁSADNĚ PRO POVINNÉ UŽITÍ ZIMNÍCH PNEUMATIK V ZIMNÍM OBDOBÍ. Když je někdo flink, jak píšete tak se mu to musí nařídit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Patřím mezi tzv. husákovi děti

Seznam rubrik